H Μαρία Αγγελιδάκη έχει σπουδάσει Φιλοσοφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Λογοτεχνία και η διδακτορική της διατριβή αφορά στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με τη Συνομιλία των Τεχνών. Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και είναι Διευθύντρια στο ΔIEK Γαλατσίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη διδασκαλία και στη θεραπεία με τις Τέχνες.

Ο Παύλος Νικολακόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα (1973) όπου ζει και εργάζεται. Σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Επιλεγμένες εκθέσεις: LIBRES, Centre D’ Art Contemporain, Γενεύη (CH 2020); Oblique, Operation Room, Κωνσταντινούπολη, (TR, 2018), PIIGS, An Alternative Geography of Curating, Fondazione Sandretto Re Rebaudengo σε συνεργασία με τον οργανισμό NEON, Τορίνο (IT, 2016); Apparent Void, Analix Forever, Γενεύη (CH, 2016); PARÉIDOLIE, Salon international du dessin contemporain à Marseille, Γαλλία (FR, 2016); Massage the History, Ιστορικό τεκμήριο και καλλιτεχνική πρακτική, Ινστιτούτο Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης (GR, 2016); Neighbours, Istanbul Modern (TR, 2014); A Rock and A Hard Place, 3η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (GR, 2011); Aftermath, 25η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Αλεξάνδρειας, Αίγυπτος (EG, 2009); Προσωπικό-Πολιτικό, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (GR, 2009); Ετεροτοπίες, 1η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (GR, 2007)

Ο Σωτήρης Μπαμπατζιμόπουλος είναι Λέκτορας στο Τμήμα Αμερικάνικης Λογοτεχνίας και Πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο της Άγκυρας από το 2015. Ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή με θέμα «Η Χρήση της Βίας στο Σύγχρονο Αμερικάνικο Κινηματογράφο» στο ΑΠΘ το 2014. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, θέματα φύλου και ταυτότητας, και την αναπαράσταση της βίας στον κινηματογράφο.

Η Γκέλυ Μαδεμλή είναι υποψήφια διδάκτορας στο ερευνητικό ινστιτούτο Amsterdam School of Cultural Analysis του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ, εκπονώντας την έρευνά της πάνω στις εννοιολογήσεις της κρίσης μέσα από διαφορετικές εκφράσεις της κινηματογραφικής κληρονομιάς στην Ελλάδα. Εργάζεται ως συντονίστρια των εκδόσεων του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και είναι μέλος της ομάδας προγράμματος του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου.

Η Αμαλία Κοντογιάννηγεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ. καθώς και του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Είναι διδάκτορας θεατρολογίας του Τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ., όπου εκπόνησε διδακτορική διατριβή με θέμα: «Η εγελιανή διαλεκτική και το τραγικό. Παραδείγματα από το σύγχρονο θέατρο». Συντονίζει το Τμήμα Καλλιτεχνικού Έργου και Δραματολογίου του ΚΘΒΕ. Είναι υπεύθυνη ευρωπαϊκών προγραμμάτων από το 2009 και έχει υπάρξει επιστημονικά υπεύθυνη και συντονίστρια σε σειρά έργων που υλοποιήθηκαν στο ΚΘΒΕ. Είναι μέλος της επιτροπής Κρατικών Βραβείων Συγγραφής Θεατρικού Έργου του Υπουργείου Πολιτισμού από το 2010. Είναι μέλος της Επιτροπής Θεάτρου του Δήμου Θεσσαλονίκης. Από το 2007 διδάσκει δραματολογία και θεωρία θεάτρου στη Δραματική Σχολή του Κ.Θ.Β.Ε. Έχει εργαστεί ως δραματολόγος σε παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Η Μάρθα Μπουζιούρη είναι σκηνοθέτις, κοινωνική ανθρωπολόγος και καλλιτεχνική διευθύντρια του Διεθνούς Δικτύου Θεάτρου Ντοκιμαντέρ. Είναι επίσης συνιδρύτρια της εταιρίας παραγωγής PLAYS2PLACE, υπεύθυνη για τις θεατρικές και cross-media παραγωγές της. Tα τελευταία χρόνια επικεντρώνεται στο θέατρο ντοκιμαντέρ. Οι παραστάσεις που δημιουργεί (Belle, Équipe, Πράσινη Γραμμή, RoomswithaPointofView, Αμάρυνθος, Traces, Υπόθεση Φαρμακονήσι ή Το Δίκαιο του Νερού) είναι αποτέλεσμα εκτεταμένης εθνογραφικής έρευνας, εφορμώνται από πραγματικά γεγονότα και σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, και διερευνούν τις συγγένειες μεταξύ θεατρικού και κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ καθώς και τη σχέση έρευνας-τέχνης-παρέμβασης. Η δουλειά της έχει παρουσιαστεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Δημήτρια, Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, Εθνικό Θέατρο, Οnassis Youth Festival, Μπιενάλε της Αθήνας, Μπιενάλε της Βαρσοβίας, Wiesbaden Biennale, Spielart Festival, Razem Pamoja Foundation, Chantiers d’ Europe – Theâtre de la Ville, Festival of New Dramaturgies κ.α). Το 2018 σχεδίασε το εργαστήριο Από το πεδίο στη σκηνή: Προσεγγίζοντας τον Εαυτό και τον Άλλο στο Θέατρο Ντοκιμαντέρ, το οποίο έχει προσκληθεί, μεταξύ άλλων, από το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, τη Μπιενάλε της Βαρσοβίας σε συνεργασία με το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Βαρσοβίας, το American University of Beirut και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Η Μάρθα Μπουζιούρη είναι μέλος του Directors Lab Mediterranean και artist-in-residence των CENTQUATRE (2019) και Cité internationale des arts (2020) στο Παρίσι, με αφορμή το επόμενο θεατρικό-κινηματογραφικό της project με θέμα τη ριζοσπαστικοποίηση και την τρομοκρατία.

Η Βασιλική Μήσιου έχει σπουδάσει Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Μετάφραση και Διδακτορικού Διπλώματος στη Λογοτεχνική Μετάφραση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη λογοτεχνική και θεατρική μετάφραση, στο φύλο και τη μετάφραση (πεδίο στο οποίο εντάσσεται η μεταδιδακτορική της έρευνα), στη σημειωτική και τη μετάφραση, καθώς επίσης και στη συγκριτική φιλολογία. Διδάσκει λογοτεχνική μετάφραση στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ., και ασχολείται επαγγελματικά με τη μετάφραση.

O Διονύσης Μαρίνος γεννήθηκε το 1971 στην Αθήνα. Είναι δημοσιογράφος και κριτικός λογοτεχνίας. Τα τελευταία χρόνια παραδίδει μαθήματα δημιουργικής γραφής. Υπήρξε μέλος της ομάδας εργασίας για τη δημιουργία του δανειστικού τμήματος της Εθνικής Βιβλιοθήκης και επί τρία χρόνια ήταν μέλος της Επιτροπής Κρατικών Βραβείων (μεταφρασμένη λογοτεχνία).

Λογοτεχνικά και Καλλιτεχνικά Αφηγήματα σε Καιρό Καραντίνας: Ομιλητές